Доставка товару

Доставка здійснюється перевізником "Нова пошта" по всій Україні, за винятком окупованих територій.

- Безкоштовно для замовлень від 1000 при накладному платежі оплата за повернення коштів 2%+20грн..

- Новою поштою - по тарифам перевізника.

- Адресна доставка кур'єром Нової пошти по тарифам перевізника.

Зверніть увагу, що максимальний термін зберігання посилки на складі "Нової пошти" - 5 днів. Потім авто повернення!

Термін відвантаження 1-2 робочих днів.

 

Оплата товару

- Передоплата на карту Приват Банк через Приват24.

- Передоплата по безготівковому розрахунку без ПДВ (ФОП 2 група).

- Накладений платіж в момент отримання замовлення в відділенні Нової Пошти або кур'єру.

          При накладеному платежі додатково оплачується перевізнику вартість повернення грошей!

          Нова Пошта - 2% від вартості відправлення + 20 грн.

 

Як за 30 секунд зробити оплату замовлення карткою БУДЬ-ЯКОГО банку:

Посилання на сервіс Приватбанку: https://sendmoney.privatbank.ua/

 

Робіть передоплату, тому що це вигідно:

- Це економить Ваші гроші.

- Заощаджує Ваш час - покупці з накладеними платежами часто стоять на Новій пошті в загальній великої черги на оформлення.

- Оплата покладає на нас подвійні зобов'язання до обслуговування. Не варто побоюватися передоплати: ми надійний інтернет-магазин. Якщо раптом товар проблемний - ми за свій рахунок його поміняємо (склад-склад) або повернемо гроші.

 

Важливо! Перевірка товару при отриманні

При прийомі товару, який був замовлений через транспортну компанію Нова пошта, клієнт повинен перевірити товар на наявність механічних пошкоджень.

Всі претензії за зовнішнім виглядом: наявність подряпин, тріщин, сколів, відсутніх деталей, пошкодженої упаковки ми приймаємо тільки в момент огляду товару.

Транспортна компанія несе відповідальність за доставку товарів покупцеві. Весь товар застрахований на повну вартість.

При виявленні подряпин, тріщин, сколів, відсутніх деталей, пошкодженої упаковки в відділенні транспортних компаній або в момент отримання від кур'єра, клієнт повинен скласти акт-претензію.

Важливо! Якщо покупець оглянув товар на відділенні або в присутності кур'єра і підписав акт прийому-передачі, а потім поза відділення виявив наявність механічних пошкоджень, повернення і обмін товару інтернет-магазином MORETOYS не провадиться.